آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

سریال کانجورینگ (احضار) ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۸۶۷۶
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
سریال کانجورینگ (احضار) ساخته می‌شود
به گفته کمپانی برادران وارنر سریال ترسناکی براساس مجموعه فیلم‌های سینمایی کانجورینگ که به احضار نیز معروف است، در حال ساخت است.

به گزارش شهرآرانیوز، کانجورینگ برای نخستین مرتبه در سال ۲۰۱۳ توسط جیمز وان ساخته شد. در این فیلم ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون در نقش محققانی در حوزه مسائل ماوراءاطبیعه به ایفای نقش می‌پردازند که بابت تحقیقات‌شان به کمک یک خانواده می‌روند؛ خانواده‌ای که حوادث ترسناکی را در مزرعه خود تجربه کرده بودند. آن‌ها در این مزرعه متوجه قدرتی ناشناخته می‌شوند.

فیلم نخست این مجموعه با بودجه ۲۰ میلیون دلاری توانست ۳۱۹ میلیون دلار فروش داشته باشد.

دومین اثر از این مجموعه نیز سال ۲۰۱۶ ساخته شد. این فیلم را هم جیمز وان کارگردانی کرده است. احضار ۲ از نظر داستانی دنباله داستان فیلم نخست محسوب می‌شود.

در این فیلم نیز شخصیت‌های فیلم اول حضور دارند و قرار است مادری که در خانه‌ای تسخیر شده، زندگی می‌کند را نجات دهند.

احضار ۲ که با بودجه‌ای ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، توانست فروش چشمگیر ۳۲۱ میلیون دلاری را تجربه کند.

همین موفقیت‌ها موجب شد قسمت سوم مجموعه احضار نیز ساخته شود. قسمت سوم با عنوان «احضار: شیطان مرا وادار کرد» ساخته شد. این بار این اثر را مایکل چاوز کارگردانی کرد. فیلمی که داستان آن را کارگردان قبلی، یعنی جیمز وان، نوشته بود.

در این فیلم هم ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون دوباره به ایفای نقش پرداختند. در این قسمت نیز شخصیت‌های اصلی روی ماجرای جدیدی تحقیق می‌کنند که ماجرای قتلی است که قاتل آن ادعا می‌کند هنگام ارتکاب جنایت کنترلی روی اعمال خود نداشته و نیرو‌های شیطانی او را تسخیر کرده بودند.

بودجه این قسمت نیز اندکی کمتر از فیلم دوم بود، اما فروش آن با کاهش ۱۰۰ میلیون دلاری، به ۲۰۶ میلیون دلار رسید.

البته احضار مجموعه‌های مرتبط با خود یا اصطلاحا «اسپین‌آف»‌هایی نیز داشته که در مجموع تعداد آثار این داستان را به هشت مورد می‌رساند. همچنین فیلم دیگری که مرتبط با این مجموعه است، با عنوان راهبه ۲ قرار است امسال اکران شود.

حال کمپانی برادران وارنر اعلام کرده این مجموعه را به صورت سریال در تلویزیون گسترش خواهد داد. در این سریال قرار است جیمز وان، کارگردان ۲ قسمت اول نیز حضور داشته باشد که کمپانی براردان وارنر در حال مذاکره با وی هستند.

به گفته شبکه مکس که تغییر برند شبکه HBO Max است، این سریال ادامه‌دهنده داستان‌های احضار خواهد بود. در مورد تاریخ پخش این سریال هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->